Monday 4 March 2013

Bio Velocity Sleep Mate


Helo peeps...

Satu lagi produk yang menakjubkan dari Hai-O Marketing iaitu Bio Velocity Sleep Mate. Ia merupakan penutup tilam bersize queen (macam pelapik tilam) yang mempunyai keupayaan untuk memberi kita lebih keseimbangan, tenaga dan kesihatan.



Apakah faktor yang mempengaruhi kesihatan kita?

Makanan - ancaman dari chemical drugs, racun perosak, pengawet dan toksin yang menjejaskan kesihatan serta meningkatkan risiko penyakit kronik. Itulah sebabnya mengapa amat digalakkan untuk kita membersihkan makanan kita sebelum memasak, supaya semua radikal boleh dihapuskan dan dengan makanan yang sihat akan menghasilkan keluarga yang bahagia insha Allah. 

Gaya Hidup - gaya hidup yang tidak sihat membuatkan badan kita menghasilkan asid pada tahap yang tinggi, sistem imun yang rendah dan terdedah kepada serangan virus dan bakteria.

Alam Sekitar - pencemaran dan penggunaan berterusan barangan elektronik (seperti komputer, telefon bimbit) mendedahkan kita ke tahap radiasi yang tinggi.





Dan biasanya, apabila kita berasa letih, penat dan tertekan, penyelesaian terbaik adalah dengan mendapatkan rehat yang baik dan tidur malam yang berkualiti. Apabila saya mengatakan tidur malam yang berkualiti, ia adalah 8 jam yang amat berharga. Tetapi berapa ramai antara kita di sini, sebenarnya dapat tidur yang cukup? Saya antara yang tidak mendapat waktu yang berharga tersebut. Jadi siapa yang nak dipersalahkan? 


 so blissful...

Mengapa TIDUR itu penting?

*Setiap sel dalam badan diperbaharui
*Aktiviti otak seperti emosi, membuat keputusan dan interaksi sosial tidak bergerak
*Menguatkan minda dan tahap kesedaran
*Tenaga di dalam otak dan minda yang memuncak
*Melambatkan proses penuaan
*Menggalakkan pembaharuan sel kulit dan mencantikkan kulit
*Menggalakkan pembesaran bayi dan kanak-kanak - menjadikan mereka gembira dan bertenaga
*Melegakan keletihan dan tekanan, meremajakan and recharges energy into the body
* Meningkatkan tahap tumpuan dan keupayaan untuk membuat keputusan yang baik.


Bagaimana Bio Velocity Sleep Mate Bekerja?






Siapa yang boleh menggunakan Bio Velocity Sleep Mate?

Semua orang boleh menggunakannya terutama bagi yang berikut:





Malah bayi dengan penyakit/demam kuning boleh mendapat manfaat daripadanya. Hanya letakkan baby di atas tilam dan biarkan Bio Velocity Sleep Mate menjalankan tugasnya. Jika free boleh cari di youtube kerana terdapat begitu banyak testimoni dan keputusan yang menggalakkan daripada pengguna Bio veocity Sleep Mate.




Credit to Malisa Halim

Walau bagaimanapun, saya ingin mengakhiri entry saya dengan mengatakan bahawa Bio Velocity Sleep Mate boleh digunakan sebagai rawatan alternatif dan semua keputusan positif yang datang ialah dari Allah SWT. Ia terpulang kepada kita untuk membuat pertimbangan yang mana produk yang baik boleh mendatangkan kebaikan kepada diri kita dan juga keluarga.








(tengku shanizan/ 0132101032 / 0172809304 *call*sms / tengku.shanizan@gmail.com)


No comments :

Post a Comment

Awesome Readers