Thursday 27 June 2013

ai-O JTX 1000 MOTOR OIL | SAYANGI KERETA ANDA!

Salam semua!




Hari ni nak bercerita tentang penjagaan kereta.. Untuk penjagaan Minyak Enjin, uols pilih pe? sebab saya memilih Hai-O JTX 1000 MOTOR OIL untuk kereta saya.. so far saya rasa time drive pun agak berbeza.. rasa best jerk.. bagus untuk enjin dan tahan lama.. jauh jugak perjalanan baru kita service baru oke..

Apa yang menarik lagi tentang Hai-O JTX 1000 MOTOR OIL ni?? haa Minyak ni ada SUPERBRAND tau... bagi saya pula ikut fahaman saya, kalo produk yang ada superbrand ni memang produk yang berkualiti dan permintaan nya tinggi..sebagai contoh.. Roti Gardenia.. ada superbrands jugak..sebab tu sedap berbanding roti yang takda Superbrands. betul tak?
 

So, after this.. u ols pula bole cuba minyak enjin ni. ternyata berbaloi-baloi.. bole je terus contact saya untuk order :) insyaAllah saya cuba beri service terbaik untuk anda..


email : tengku.shanizan@gmail.com
phone : 013-2101032

No comments :

Post a Comment

Awesome Readers