Saturday 19 January 2013

Free Trip to Shanghai!!


Hello peeps..

Sekarang ni ngah musim demam SHANGHAI... jap-jap, SHANGHAI? yela..betul anda semua tak salah dengar dan yang Sha sebut adalah S.H.A.N.G.H.A.I!!!!! hohoho mau orang tak demam kalau dapat peluang pergi trip FOC a.k.a FREE OF CHARGE pulak dan ke SHANGHAI plak tu kan..Banyak pulak, pulak Sha ni hari ni..dan ada lagi satu pulak, kita cuma perlu sediakan duit untuk shopping jer kat sana...wow.... Best tak korang? Best kan........
Sha pon tak pernah sampai sana sebenarnya..huhu tu yang teruja habesss tu bila dapat tahu yang company nak buat trip FOC to SHANGHAI...wah..da terbayang ni macam mana best nya dapat pergi trip yang PERCUMA dengan KAWAN-KAWAN yang ramai dari bisnes yang memang best.. 
Tak percaya SHANGHAI best?ok...tengok ni...


The Bund


 Oriental Pearl TV Tower



Yuyuan Garden


Shopping
Shanghai is hailed as the "Shopping Paradise" and "Oriental Paris"!





Trip percuma adalah salah satu daripada faedah yang terbaik apabila anda menceburi perniagaan ini. Berapa kerap kita boleh kata, pekerjaan membawa kita di seluruh dunia dalam tempoh yang singkat? Dan walaupun begitu, adakah kita mendapatkan kepuasan melancong dengan bajet yang terhad dan kadang-kadang perlu berada di sekitar orang-orang kita tidak kenal atau rasa tidak selesa? Adakah kita juga dapat untuk meneroka banyak tempat yang sebenarnya penuh dengan budaya, makanan dan penduduk di negeri asing?

Jika susah untuk kita mengatakan YA kepada mana-mana  soalan-soalan tadi, dan nak mengetahui BAGAIMANA anda boleh mengalami ini dengan membiarkan saya berkongsi dengan anda, the no brainer, doable business strategy. 



p/s: credit to Kak Ida Amira

Tengku Shanizan / 013-2101032 or 017-2809304 (call/sms) or drop me a mail to tengku.shanizan@gmail.com

No comments :

Post a Comment

Awesome Readers