Sunday 20 January 2013

PREMIUM BEAUTIFUL VS BENGKUNG TRADISIONAL

                                                         Hello peeps... =)
   Bagi ibu-ibu yang baru melahirkan memang digalakkan untuk memakai bengkung tradisional. Ia telah menjadi amalan sejak turun temurun...
   Sha ada kakak yang baru lepas melahirkan dan dia juga tidak terkecuali untuk dikenakan perintah berbengkung ini.. Tapi setiap hari Sha mendengar tentang rungutan dia mengenai kesukaran untuk memakai bengkung tradisional ni. Dan alangkah baiknya kan jika ada sejenis bengkung yang dapat mengatasi segala rungutan mereka.. Dan setelah mencari, akhirnya Sha bertemu dengan produk yang dapat mengatasi masalah ini.. Setelah dibuat research, Sha dapat membandingkan rungutan para pengguna bengkung tradisional dan bagaimana set korset Premium Beautiful dapat membantu mengatasinya.

Rungutan 1,
     Si pemakai berasa tidak selesa. Ramai yang memakai bengkung tradisional merasakan mereka terpaksa melalui tempoh yang amat memeritkan. Biasanya bengkung tradisional diperbuat daripada material yang kasar. Pergerakan mereka akan terbatas kerana material bengkung tradisional tidak boleh 'strech' yang diistilahkan sebagai 'berjalan macam robot'.

Premium Beautiful
     Boleh ditarik ke serata arah.. Material Premium Beautiful adalah daripada fabrik Akwatek & Akwadyne. Same fabric yang digunakan untuk membuat baju penyelam (diver). Ringan, lembut dan flexible. Secara semulajadi akan menyejukkan badan ketika cuaca panas, dan memanaskan badan ketika cuaca sejuk. Mampu menyerap peluh, haba, bau badan, tidak merosakkan kulit, membolehkan kulit bernafas, so tidak akan rimas & rasa 'terperangkap' ketika memakainya.

Rungutan 2,
     Terpaksa mengambil masa yang lama untuk memakainya. Kaedah pemakaian bengkung tradisional memerlukan lilitan yang khusus.

Premium Beautiful
Sarung, klip dan siap. Pemakaian korset premium Beautiful amat mudah. Korset dibahagikan kepada 3 bahagian iaitu brassiere, girdle dan waist nipper. Cara pemakaian cuma perlu menyarungkan brassiere dan girdle, seterusnya klipkan waist nipper. Ianya amat mudah sekali kan..=)



                            Bengkung Tradisional                                                      Premium Beautiful

Rungutan 3,
     Kurang 'hygience'. Biasanya bagi pemakai bengkung tradisional tidak boleh menanggalkan bengkung dalam tempoh masa yang tertentu. Oleh kerana memakai semula mengambil masa, maka si pemakai tidak membukanya apabila mahu ke bilik air. Adakah kita boleh menjaga  kebersihan?    

Premium Beautiful
     Sangat mudah bagi pemakai memakai dan menanggalkan korset Premium Beautiful. Disebabkan mudah memakai dan menanggalkan korset Premium Beautiful ini, pemakai tidak perlu risau untuk ke tandas pada bila-bila masa.Maka pilihlah Premium Beautiful untuk keselesaan dan menjamin kesihatan anda. Jadi tukarlah bengkung tradisional anda kepada korset Premium Beautiful sekarang. =)

                                                    Premium Beautiful Corset


Untuk info lebih lanjut dan sebarang pertanyaan mengenai Premium Beautiful korset dan lain-lain kebaikannya boleh hubungi Sha.. Thanks =)


Tengku Shanizan / 013-2101032 / 017- 2809304 *call atau sms/ tengku.shanizan@gmail.com

No comments :

Post a Comment

Awesome Readers